Helt slut

Så trött i kroppen, sorgligt värre.. Har varit på en go avdelning idag, personalen är bra på alla avdelningar vissligen (flertalet).. Men jobbet går inte, gjorde någorlunda ifrån mig men blir fort trött å hjärnan lägger av att fungera.. Tycker så synd om mina arbetskamrater när dom får göra merjobbet men har haft väldigt förstående kollegor.. William hämtades av sin mormor å kusin neo idag från dagis då jag jobbar imån när dagis har stängt.. En sån tur man har mamma å pappa, räddande änglar helt klart, William är nog lycklig å jag kan ligga på soffan hela kvällen.. Välbehövligt, ska försöka hinna gymmet på fredag, har ju ett gymkort som gäller fram till 14.00 så går inte nu tyvärr men ska till läkaren 13.00 på fredag så hinner nog innan, ska på uppföljning av ansiktsförlamningen som känns mycket bättre men Hua vad dålig ryggen blivit efter 3sr försök när dom tog ryggmärgsvätska, det känns verkligen men hoppas det blir bättre snart..

Kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt med sådana föräldrar!

2012-06-06 @ 13:12:07
URL: http://bringblingtoeverything.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0