Krax

El inte riktigt men nästan, har en förkylning som tyvärr inte blivit bättre, så imån kommer jag riktigt förkyld till min första dag på det nya jobbet, känns underbart att göra ett gott intryck.. Ska bli riktigt roligt i alla fall, ser fram emot att börja jobba på ett nytt jobb, ny människor å nya tankebanor, kommer nog få en bra sommar.. Tyvärr blev William sämre ikväll så hans pappa blir hemma med honom imån.. Hoppas mammas hjärta är frisk snart, ser fram emot att fora midsommar med kärleken så vi lär väll ligga då haha ödets ironi.. Hatar att vara sjuk så tråkigt, så det vägrar kag bli å William ska bli frisk, där med basta, jag har varit sjuk tillräckligt.. Sov gott för det ska jag

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej :) Bra blogg! Besök gärna min hälsoblogg och se hur jag lyckades gå ner 20 kg! Fitsporella.blogg.se

Svar: Tack! Ska jag göra :)
Fröken smärta

2012-06-20 @ 12:21:47
URL: http://fitsporella.blogg.se
Postat av: Emmy

Säljer kläder på min blogg:
http://emmysaljer.blogg.se/?tmp=04112201

2012-06-20 @ 17:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0