Lill lördag

Ja då var denna dagen till ända, en bra dag med fint väder och har fått städat lägenheten.. Imån blir det handling inför lördag, ska bli roligt att träffa alla men gör det lätt för mig, ska fixa lite plockmat, mums! Igår hade jag en helt underbar födelsedag, solen strålade hela dagen och det var varmt och gott, på kvällen så hämtade kärleken mig och vi åkte å åt på restaurang, pasta ect, ett riktigt mysigt, trevligt, väldigt god mat och prisvärt ställe.. Vi hade det SÅ bra, han gör mig så lycklig, är helt underbart att känna så som jag gör för honom, det känns så rätt.. Efter den fantastiska middagen så gick vi på bio, snow wite and the huntsman, kanonbra och rekommenderas verkligen.. Sen blev det sängen å självklart försov vi oss imorse haha nu hoppas vi på en fin dag imån igen å att blogg.se kan fixa till sin app så man kan blogga lättare och lägga upp lite bilder, heja på nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0