Lyckligt lottad

Känslan fyllde mig och jag är väldens lyckligaste! Svävar på moln just nu, har väldens goaste vänner, finaste sonen och väldens bästa kärlek.. Hjärtat är fyllt av värme å kärlek, allt känns lätt och luftigt haha trotts allt jobbiga så har jag detta underbara som gör allt annat obefintligt och tillvaron så lätt.. Att ha vänner å kärlek som stöttar, vad mer kan man önska? Inget, alla vandrar vi olika vägar å detta är min å jag tänker njuta fullt ut att finnas mitt här, kärlek är något fint å obeskrivbart.. Önskar att alla får känna av det jag känner för det är inte ofta man möter något så starkt, en gång i livet, en sån dragningskraft å känslomässig situation, man bara vet å det känns med hela hjärtat, han gör mig till världens lyckligaste!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0