Prinsen är på hemmaplan igen, så skönt!

Ja, nu är lillprinsen hemma igen, det är underbart med lite liv i luckan igen.. Tyvärr är han lite sjuk men humöret är på topp och ögoninflammationen verkar ha gett med sig men man ska vara symtomfri två dagar innan dagis igen så jag hoppas han fortsätter såhär så jag kan börja det nya jobbet å William gå till dagis på onsdag.. Sedan är det härliga midsommar och vi får se vad vi hittar på för roligt allihoppa.. Är så tråkigt att blogg appen på telefonen inte fungerar så nu måste man ha tillgång till datorn, därav inte så många inlägg.. Rese kollande står lite still just nu, tror vi har bestämt oss, antingen maldiverna el koh lipe i thailand, vi får se vad kärleken tycker, själv är jag glad att få komma iväg och båda resmålen verkar vara rena paradisen, längtar! fast nu är det sommare el sommar å sommar, ska vara sommar men värmen lyser med sin frånvaro.. Den är mer än välkommen så jag å William kan utflykta ut till havet å bara vara ute och njuta.. I augusti kan vi njuta av solen på min uteplats, ska bli gott! Nu vill William spela lite data så bäst att akta sig en liten stund, han har ett kunskapsspel som han gillar att spela.. Vad tycker ni läsare om att barn spelar datorspel/kunskapsspel? är det inte bättre än tv?

kram

Koh lipe
 
Maldiverna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0