Sol

Ja, nu vågar sig solen fram, det blåser lite men inte så kallt.. Riktigt skönt ute nu, jag å William är ute på lekplatsen och roar oss.. Han leker med hink å spade samt plågar en skalbagge, stackars skalbagge men har inte riktigt sympati för småkryp så är William nöjd är jag nöjd.. Gottar mig i solen å har det bra medans en glad kille har fullt upp.. William somnade 18 igår å vaknade 6.30 så det var väldigt bra, så vi e på bra humör.. Satt å reste igår på internet, jag å kärleken vill till paradiset så jag har som ny hobby att hitta det haha var lite inne på karibien först men har inte hittat något som fallit mig i smaken eller fångat min uppmärksamhet rättare sagt, hittade dock in till sidor om maldiverna igår och det hade inte varit fel så det blir till att kolla lite mer info, ska bli helt underbart att komma iväg vart det än blir i slutändan, kommer bli fantastiskt, ska bli en lugn resa med, värme, vita stränder, lugn och havsupplevelser

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0