frustration

Är en ganska bra beskrivelse på fibromyalig, man tror man hittat tillbaka å känner man är pågång.. men då börjar koroppen säga ifrån, så störande! har börjat med att gå en promand en gång om dagen, långsam promenad med pauser men så skönt å viktigt å komma ut, sedan gymmet två dagar i veckan.. Har kännt att det varit pågång ett tag nu, värken har börjat tillta men ville inte riktigt lyssna för jag var pågång å vill så gärna å hoppades det skulle vara en fas som blev bättre.. Men nu tog det bara stopp, armarna funkar inte igen, det gör till å med ont när man ska ta på sig haha eller hälla vad det nu kan vara, så frustrerande.. så idag blev det bara gå på bandet å mag å ben träning för det funkar inte med armträningen, blir bara värre just nu å som dom säger måste man vila innan man testar igen.. Så nu är det svårt att sova då varje rörele gör ont så vaknar igen vid 2-3 tiden å ligger å vänder mig å när man nästan somnat om så börjar William gny å antingen måste jag gå upp till honom el han kommer in till mig å då är det ruskigt svårt att sova haha så blev inte myckt till sömn, sedan denna hemska huvudvärk som har börjat komma, inge roligt alls just nu, tur att man ska till läkaren om en vecka å att omplaceringen ser ut att dröja för just nu är jag inte i ett skick å börja ett nytt jobb tyvärr.. har haft en mycket mysig dag med William i alla fall, så skönt att ha honom hemma igen.. Efter dagis gick vi upp till dammen via, soppbilen som är farsineradnde å lekte vid vattnet å fiskade, William älskar visst å fiska hah hua hua, men har nu fixat ett fiskspö till honom som han kan ha imån efter dagis så han slipper kolla storögt å länge på mannen med fiskespö imån igen haha


mamma har fixat fiskespö där det kan nappa!


sötnosen!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0