Morgon

Ja fy vilken natt har till och med drömt att jag haft ont, kroppen bara värker.. Var på gymmet igår å dagen efter är hemsk, så tråkigt.. Hade jag gjort ett hårt pass så är det la en sak men jag går på bandet å tränar en ben maskin å magen.. Inget alls å hänga i julgran direkt men kroppen svarar direkt på minsta lilla.. Idag blir det en lugn dag, ska på kroppsmedvetande träningen kl 14 annars blir det nog bara lite puzzel och läsa, får väll ut å få lite luft oxå haha har varit utan tabletter nu i några dagar för att se vad som händer å man sover sämre, vill inte äta så mycket tabletter men får nog inse att ett litet tag till så är det nog bäst för märker att dålig sömn å denna stress som är ang att jag blir utförsäkrad typ imån gör att deppritionen kan göra sig lite påmind även om jag känner mig glad å har det väldigt bra just nu

Kram

Ps. En härlig bild på min älskade son


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0