Regnigt

Denna regniga onsdag känns lite blandad faktiskt, väntar på att chefen ska höra av sig men har inte hört något än.. Det positiva är att inte försäkringskassan ringt heller så att jag blir nog inte utförsäkrad idag men det innebär oxå en dag till i lidande eller en hel helg för imån är väll alla lediga tills på måndag.. Tur att man kan se någon form av lösning haha NOT! Att må dåligt å tycka allt är piss är inte så farligt egentligen men detta med dålig ekonomi förstör så mycket.. Blir så matt på allt, har dragit mig till gymmet i alla fall och ikväll får jag middags besök samt att kärleken håller nog om mig inatt.. Tur man har nära och kära som kan stötta upp, tack alla som finns där för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0