-4kg

Nu börjar det arta sig, sjukligt fort.. På en vecka har mycket hänt med kroppen och på vågen.. Detta är bara början, nu är det resten kvar haha behöver inte gå så fort som det gjort nu men det är nog ingen risk.. Det svåra är att hålla maten i schack resten av tiden/livet att ändra ett helt tänk.. Så mycket man har hunnit tänka på en hel vecka ändå, riktigt kort tid men känner mig så inne på rätt spår och peppad! Inte bara av viktnedgången utan mer av allt runt om, tänket.. Längtar till min mattidning dimper ner i lådan, inspiration till nya maträtter.. Så lite man behöver äta oxå, det är som en chock, man vet så väl men ändå inte.. Detta är resten av livet, ser ljust på allt, har mina fantastiska killar som gör livet till det bästa och nu är det tid för att tänka på mig för att orka med en framtid.. Allt har sin tid i livet och nu är det denna, prima ballerina! Nedanför kommer lite bilder från gubben i lådan

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0