-1,5kg

Ruskigt vad stolt man kan vara å inte är det mycket heller men på 3dagar, klart godkänt.. Vägde mig på gymmet som vanligt så nu får vi se nästa vecka, är sjukt bestämd å nästan förvånad över mig själv.. Ska namne mej klara detta, kilona ska ner även om inte såhär fort.. Jag ska bli hårdare, äta det jag tycker om men sålla å inte äta som om dagen vore den sista.. Jag har fått upp ögonen på hur jag brukar göra och hur jag verkligen vill ha det.. Vilken mat jag vill äta, längtar efter en köttbit å sallad, vi får se om jag vågar lyxa till det i helgen men att äta lite middag en måltid istället för pulver, får se hur jag vågar.. Måste vara försiktig så man inte börjar frossa maten.. Det ska vara lagom portion å njutas av haha beställde mer pulver så jag har framöver för detta är början på mitt nya liv, ett steg till i min strävan om att må bra/bättre.. Kroppen orkar inte med mer träning men nu har jag gått koll på den och rutin så nu är det viktens tur.. Det är å kommer bli en kamp men en kamp som jag ska klara av, känner mig ruskigt peppad av alla runt mig och det känns bra.. Har en i min närhet som ska göra en magoperation och vi pratar mycket å planerar framöver.. Nu har hon mer påtagliga problem som kommit med hennes viktuppgång så som högt blodtryck å så har hon struma vilket gör att hon inte kan gå ner utan operation.. Hennes kamp har givit mig inspiration till min att slippa operationen och kämpa för att det ska bli så bra som möjligt.. Alla kämpar vi för något, vad kämpar du för?
Kram

Finaste kusinerna:


Kommentarer
Postat av: Felicia - mamma till Adrian

Hejja hejja! 1,5 kg på tre dagar är JÄTTEBRA! Har också gått på pulverdiet och mitt råd till dig är att inte äta mitt i en pulverperiod, det är inge bra. Kroppen blir chockad och sparar all den energi den får, vilket gör att du kommer gå upp det du gått ner åpå bara en dag, och det är jobbigare att börja om igen. Börja med mat efter du är färdig med perioden.

2012-11-01 @ 09:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0