3dagen

Då är man inne på 3:dje dagen av 18 med pulver.. Det känns väldigt tråkigt att inte laga mat å äta gott men jag är inte så hungrig som jag trodde.. Man får upp ögonen för mycket, hur man äter och vad, godis å så saknar jag inte alls men en god köttbit å sallad, det saknar jag verkligen.. Motivationen ligger inte i att gå ner i vikt även om det är ett plus, det är att få ner portionerna och få en att tänka till nu när jag fått in träningen och har lite balans i vardagen.. Vi får se vad som händer men det känns bra och är väldigt bestämd, 2.5v av ens liv är inte så farligt.. Var å mös med Frasse å hans syskon igår och det är 2v kvar innan han kommer hem, helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0