En timmas rast

Sitter i stan längst ån i solen och har det gott.. Föreläsningen börjar 13 så det är en timma kvar till det är dags, den lite sega väntan.. Man kommer såväl ihåg den från skoltiden, tur att det inte är för ofta.. Vi är i skolan 2dagar i veckan, mån å tors, väldigt skönt men det innebär klart oxå ett egenansvar när det gäller studierna och läsandet.. Jag har börjat komma in i det pedagogiska tänket, som grovt går ut på att se och hur saker är uppbyggt å hur det påverkar å varför, den finns inte en sanning utan flera.. Hur kan man tolka saker å varför tolkar man så? En hel del filosofi och psykologi helt klart, mycket intressant å jag tycker synd om dom som behöver umgås med mig när jag är klar haha
Måste lägga ut bilder på två Goa kusiner

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0