2013

Nu ska man börja med nya siffror å grejer haha tar nog ett tag innan man vant sig.. Allt känns bra så 2013 känns inte skrämmande utan mer lockande.. Vi hoppas på hus under året å en båt till sommaren hade inte varit fel så en solig å varm sommar är välkommet även om det verkar som att det blir jobb hela sommaren.. Värken är i schack å för det mesta inte så farlig, träningen hjälper, vikten står stilla nu under jul och nya tag från idag med sötsuget.. Blir så när man är sockerberoende å mölar hela julen, då blir det lite motigt men inget som inte kan fixas haha bara att bestämma mig å tillbaka till förra vikten vill jag inte, allt slit för inget vill jag inte ha.. Vi hade en urmysig nyår trotts det hemska vädret å trotts att älskliges har öroninflammation som inte ger sig med med nu medicine nu så håller vi tummarna.. Imån flyttar vi ut i 2,5v till älsklingens mors hus för att vara hundvakt, känns lite jobbigt att inte bo hemma på så länge, är lite hemma kär men men får se det som en tid å känna på huslivet å speciellt hur man trivs i sitt kommande område.. Det där med att ha hund igen känns oxå jobbigt men förhoppningsvis blir det en possitiv erfarenhet.. Vi har vetat det länge men har inte alls tänkt på det fören nu idagarna då jag idag städat hela lägenheten å plockat bort julen å så för att kunna slappna av å komma hem til ett fint hem.. Frasse ska oxå med klart så vi får både hund å katt, blir intressant att se vart detta slutar haha en rädd katt eller en hund med riven nos? En bondkatt på 5mån möter 5årig schäfer, intressant.. Nu får jag försöka få lite sömn, lillkillen somnade tidigt samt har haft ett fotutbrott redan så får passa på tror jag..
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0