Imån drar det igång

Med ställda klockor å tur till dagis.. Jag har inte gått dit sedan innan jul, nästan lite nervöst haha härligt att William är här å frisk i alla fall.. Vi har haft en mysig helg med mycket neobus (kusinen), hustittning, bakning och bara lek å mys på hemma plan.. Ska försöka plugga en del i veckan trotts att vi inte har lektioner å introduktion fören nästa vecka.. Vi har en hel del engelska texter så det tar nog lite mer tid.. Får göra lite nytta.. Imån blir det även gymmet å på kvällen ska jag å William bara vara, blir lätt att man far runt men denna veckan blir hyffsad lugn, älsklingen åker till Luleå några dagar så han får vara med i slutet av veckan på myset.. Det börjar rulla på ang hus oxå, roligt.. Nu har vi två av intresse det ena hänger på om de vill gå ner i pris å möta vårt Max å det andra hänger på att dom ska vilja flytta haha kanske inte det bästa oddsen men väldigt roligt.. Vi har ju kollat en del hus men inget har klickat alls fram till nu, vi håller tummarna helt enkelt.. Saknar sambolivet helt klart samt att jag väldigt gärna vill komma ifrån lägenhetslivet.. Känns även bättre med plugget, tror detta kan passa mig, så får lägga manken till nu denna terminen.. Ligger även nu på -9,5, nice! Bara 15kg kvar till min önskevikt å 25-30kg till läkarna är nöjda haha man kan inte få allt, huvudsaken är att jag är nöjd å trivs å det gör jag verkligen.. Livet är underbart! Gött att kunna säga det ibland helt klart

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0