AjAjAj



Ja, så illa känns det som jag har legat inatt, suck! Hade krupit ner så gott igår kväll å glömt ta mina mediciner, orkade verkligen inte gå upp så då blev det en väldigt jobbig natt.. Så jobbigt när man är trött men inte vet hur man ska ligga, det finns inget som känns bra, ligger man på sidan så smärtar axlarna, så även om man ligger på magen, då säger även ryggen ifrån, på rygg går hyffsat men då känns nacke å rygg å ev axlarna haha som sagt helt omöjligt.. Hade varit en investering å köpt en riktig säng tror jag men får vänta några år innan de pengarna finns på kontot.. Ska jag börja plugga nu oxå så är det extra lite pengar att röra sig med.. 
Nu ska jag städa iordning lite å i maklig takt här hemma, sedan åker jag nog iväg till svägerskan å tjötar lite innan jag far hem å fortsätter igen.. Dålig dag då behöver man komma ut en stund vare sig man vill eller inte, som sagt städningen försvinner tyvärr inte haha ha en go dag!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0