Gggrrr

Efter en väldigt bra morgon så kom William iväg till dagis och jag begav mig hem för att kolla vad för julgodis jag ska göra å istället för att gå på det jag bestämt så börjar jag ändra mig i affären haha så nu får vi se vad det blir.. Just nu tycker jag bara att jag var väldigt ambiskös, men det blir nog kanonbra när jag är klar.. Ringde även bostadsbolaget för att kolla om jag kunde lämna in mitt sjukintyg för att få företräde till bottenlägnehet fortare.. jag ringde en av damerna där å hon ville först att jag skulle lägga det i ett kuvert i brevlådan men det kan jag ju inte göra måste ju ha en kopia.. Jag kollade på klockan å såg att dom stängde om fem minuter så jag sa att jag kommer direkt, när jag kommer upp över krönet till bostadskontoret så ser jag hur dom "drar för" gardinerna, jag knackar men självklart så syns ingen haha jag ringer denna kvinnan igen men får inget svar inte andra gången heller men tredje gången går telefonsvaraen på.. Jä-la kvinna, här skyndar man å hon vet att man är påväg men inget svar å inte en rörelse på insidan, fy satan i gatan vad arg jag blev.. Nu känner jag mig mera ledsen, så onödigt av dom å ohyffsat, kan man inte försöka vara lite trevlig, jag var trevlig.. Hade kanske tagit en minut att kopiera mitt papper, så tråkigt men nu får jag å William försöka komma ut innan nio imån vilket leder till ett stressmoment som jag hade hoppast på att slippa imån när vi är lediga men men alltid är det något, suck!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0