Inför läkare

Ja, imån ska jag till läkaren igen, så får vi se vad han säger för roligt.. Jag hoppas på lite klarhet och ett sjukintyg så att få en lägenhet går fortare, det behövs i friskhetstänket haha känner att allt är påväg åt rätt håll så det känns hoppfullt.. Får hoppas jag kommer in på skolan, å lite nervöst för hur det ska fungera oxå med att sitta still i skolbänken, mycket spännande att se fram emot.. Idag har jag hälsat på William hos sin pappa, så mysigt, den sonen är så underbar

Lilla Älsklingen

Så längtar tills på söndag då jag får träffa min lilla Älskling å till imån kväll då jag får träffa min stora Älskling.. Blir en bra helg, tänkte jag å William skulle åka å bada i Mölndal på söndag, det tycker han e skoj!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0