Lucia

Ja, idag har man börjat dagen med att kolla på William å deras Luciatåg, så sött men William ville inte alls tyvärr haha Men nästa år så går det nog bättre.. Han var en riktigt fin tomte, dock hade jag å hans pappa båda glömt kamerna vilket är väldigt typiskt men men han var mest ledsen så kanske lika bra..
Idag har jag även fixat en läkartid till en ny läkare på fredag, det blir till att ta allt från början å förklara igen å hoppas på rätt hjälp.. Känns bra i alla fall, denna gången så har jag skrivit ner allt på en lapp så jag inte glömmer något å hoppas han förstår å kan ha lite tipps, hjälp å kan hjälpa till med en utredning om fibromyalgi.. Pratade även med mitt bostadsbolag om omflyttning har ju sökt nu ett tag men skulle vilja ha lite hjälp med att få det att gå lite fortare då jag mår som jag gör å då kan man visst få en sjukintyg från läkaren så får man företräde till bottenplans lägenheterna så det ska jag göra.. Allt blir nog bra, har varit på vatten gympan idag igen, tränar ju tisdagar å torsdagar i varmvattenbassäng med sjukgymnast å det gör kroppen gott, skönt.. Hälsade på jobbet efter det en sväng oxå, kollade läget med dom å det är fullt upp och jag känner bara att jag inte hade orkat.. Så tugnt just nu både fysiskt å psykiskt så det hade inte hjälpt mig alls, så håller tummar å tår på att det blir plugg till våren.. Denna veckan är veckan då jag är utan William oxå, väldigt tomt å samtidgigt så mår jag fysiskt ganska bra vilket ger en skuldkännslor för att inte ens orka med sitt egna barn, väldigt tungt.. Klarar av klart jag gör,  han går i första hand gämt men kropp å knopp mår där efter, är helt slut sorgligt nog.. Så när det känns lite tungt så kollar jag på mina bakgrundsbilder på datorn å inser vad mycket fint å glatt det finns:




Kan man bli annat än glad när man ser dessa glada kusiner? Knappast!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0