Lycklig

Det är så underbart att det finns någon som kan göra en så lycklig trotts all värk, eller rättare sagt två.. William å min stora kärlek, att bara ett samtal kan göra att man mår så bra, helt underbart.. Trotts värk så kan man lixom tränga bort det och bara känna sig så upprymd, härligt! idag ser det lite ljusare ut på himelen så vi får se vad vi hitttar på för bus idag.. Idag ska även min son William till sin pappa, dom skulle på julfest igår så vi får la se om det inte blir jag som lämnar på dagis imån å han hämtar om jag känner honom rätt haha utgår ifrån det i alla fall så blir det en överraskning om han kommer i em.. Julen närmar sig med stormsteg oxå, tredje advent redan, herre gud, tur att jag inhandlad det mesta, är ett litet klädesplaggg å något som låter mycket till William´s kusin haha samt ett paket till julklappsleken.. Ganska lagom på två veckor, är sjukskriven året ut så skönt att ha gjort det å slippa tänka på dom pengarna, för det lönebeskedet blir inget roligt..
Glad tredje advent på er!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0