Vår Jul

God jul på Er och god fortsättning, här har ni vår jul från lite innan tills igår i bilder:


Rullade å "pyntade" snögubbar i Lerum, William Älskade det!

Hälsade på tomtar och..

kaniner på Jul på Liseberg

Otroligt roligt om William får bestämma!

Vuxna mumsar på renkött i pitabröd mednans liten mumsar pannkakor

Sedan pyntade vi vår fina gran klart

såhär fin bidde den..

Söta Frida som jag är gudmor till

Syskonen Hampus å Frida, sötnötterna!

kusinerna busar på uppesittarkväll

William, Leja å morbror Eddie

Neo Älskar att hålla barn å kramas men Frida är inte lika övertygad

Henke å Frida

Julaftonsmorron å william´s knappbok

Neo fick en damsugare i julklapp, gu så koj tyckte han!! Vart hittar man en sån unge? ;)

Brandbilen han fick av kusin, å den låter.. hämden är ljuv!!

Fick Bärgaren av mormor å morfar, urkul!!

Kusinerna leker med sina nya bilar!

Det var lite urplock från oss! Hoppas ni haft det gott, snart börjar det ett nytt å och jag hoppas på att det innebär nytt jobb/utbildning, ny bostad på bottenplan och mycket kärlek.. Har ni något bra nyårslöfte? Jag har inte kommit på något bra än.. Nu ska jag sakta men säkert dra mig mot stan för att inköpa en present till ett fördelsedagsbarn på 39imån, är man födelsedagsbarn då? eller vad heter det.. Blir inga höga knop denna veckan känner mig i sådär skick å nästa vecka drar jobbet igång igen och vill inte stressa upp mig för myckter för då kommer det nog skita sig igen.. Ta hand om er!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0