Tomhet

Ibland slår det till från ingen stans, när ska man känna att det är ganska skönt att var själv.. Även om William är här så är det inte samma sak å vänjer man sig någon sin vid det.. fast största preblemet är la kanske att jag inte vill vara ensam, vill inte klarar mig själv men måste haha men kännslan går nog över efter lite sömn.. Är lite för mycket för min lilla hjärna just nu tror jag på alla fronter.. Migränen som jag dragit på mig dom senaste veckorna tilltar, av denna inre hjärnstrid, så det finns fler anledningar än en till att det känns som huvudet ska sprängas.. Jag hoppas verkligen att omplaceringen går i hamn snart för det är verkligen inte kul att vara hemma å tillbka går tyvärr inte men måste säga att jag saknar arbetskamraterna.. Så det är lite surt, vill jobba men orkar inte fast ett nytt jobb orkar jag troligtvis å då kanske lite ny gnista kommer.. Här kommer lite bilder från vår goa Påsk:


äggmålning

Skogsvandring

Mormor får hjälpa till å bära lite

Mammas snygging

Vi två

Vart e William?

Läsa lite med mormor

Hi five!

Så skoj!

Lite lillgammal?

Två glada kusiner

Hela gänget

Gladfis

Finast i världen!

Hela goa gänget: William, Frida, Neo å Hampus

Neo kan konsten att slappna av

Alla i samlad trupp, tv spel å uttröttade barn haha

Jag å Fridisen

William åker skottkätrra i Lerum å är SÅ Lycklig!

Nu är det dags för att försöka få lite sömn, det är lite si å så med det men William har börjat bli frisk igen så hoppas denna natten går bra utan alvedon för har tyvärr glömt å köpa det.. Har haft honom en vecka nu å det känns faktiskt, så sorgligt att man inte orkar men allt, eller orkar med gör jag ju men den veckan utan behövs då man inte får någon avlastning alls när man bor själv.. All avslappning får göras på kvällar å tacka vet jag dagis, vilka Änglar dom är, han brukar inte gå fredagar men han har varit hemma hela vecka förutom kortdag idag så dom ville ha honom imån med, det var kort om barn å jag behöver nog få tillbaka mitt tålamod haha Men han är så go nu när han utväcklas så mycket, så mycket prat, all denna härliga fatasi å så snabblard, man kan inte annat än inpas av att man varit delaktig i att få till detta underverk,

kramkram


Kommentarer
Postat av: Pem

Hej hjärtat!

Jag hoppas innerligt att de löser sig snart för dig......å de e inte de samma här i huset utan dig! Kram på daj å krya på daj snart!!!

2012-04-20 @ 02:34:32
URL: http://pem26.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0