Firad

Ja då var lillkillen firad å är nu 3år, inte så liten längre med andra ord.. Han har inte blöja på dagarna å det går riktigt bra, bara någon olycka ibland, så duktig, han hanterar telefonen nästan bättre än mig Haha är en fena på puzzel å sina djur har han koll på.. Varje dag med honom är lycka å se honom så glad över alla presenter fyller en mammas hjärta med lycka! Bara se dom leka med det å han fick så mycket fint å användbart.. Idag har vi pysslat lite med lera, puzzlat å lagt lite pärlplattor, vi fiskade även haha vi har byggt med lego, spelat på lärodatorn, myst i sackosäcken, lekt med dinosaurien, lyssnat på barnvisor, kollat på en mask i insektsburken, kastat angrybird fågeln i golvet (tack och lova att vi bor underst) fanitserat med ploppar i olika färger som man sätter i en hålig platta och mycket mer.. Mycket paket blev det, väldigt roligt å trotts att det bara var 4barn på plats så var det full rulle.. Väldigt roligt att alla som kom kom å idag har jag varit helt slut, trotts detta har jag hunnit köra diskmaskinen två gånger, två tvättar och packat ihop oss och åkt ut till kärlekens mamma, fiskat krabbor å åkt ut till en liten ö med lillbåten å klättrat i berg å fikat med utsikt över sundet å alla båtar, mysigt.. Så nu med ingen kraft kvar alls indirekt ska jag försöka sova så kag kan orka med hemtjänsten imån..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0