Sorry

Dålig uppdatering, jag vet men varit lite väl mycket med flytten.. Men nu är den gjord, idag ska jag å William packa upp kartonger.. Min kärlek å vänner har ställt upp å hjälpt till med flytten, det värmer verkligen.. Kroppsmässigt är jag helt slut å förstörd, värk å smärtgränsen är nära nu, skulle nog behöva en vecka semester till men men kan inte få allt.. Uteplatsen är helt underbar å vi kommer trivas jag å William å kärleken klart när han är hos oss.. Men själva lägenheten är i väldigt dåligt skick, så tråkigt att man kan tillåta det men han kommer från semestern om 2-3v så då ska han få bekänna färg.. Jag vill ha hela lägenheten gjord å tänk vad dom kunde gjort om dom haft lite koll på att lägenheten stått tom i två månader minst, vi får se vad som händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0