Sjukling



Ja idag hämtade hem min lilla sjukling, kokhet å magsjuk, stackarn.. man blir så ledsen i härtat när dom är så dåliga men vi får hoppas han kryar på sig snart.. Blir inget dagis i veckan för honom i alla fall.. Är så nervös inför läkaren på tisdag, måste ha en heltidssjukskrivning för jag orkar inte å jobbet orkar inte.. Pratade med chefen igår och vi hoppas på heltidssjukskrivning och så småning om omplacering, vilket jag hoppas på för det gör ont i mig fysiskt och psykiskt, fy fan vad jag tycker synd om mig!! Vilket man får göra för det är oftast ingen annan som gör det haha livet blir bättre.. Nu får jag inrikta mig på att få William frisk å kry så nu blir det sängen så man får sova det lilla som blir..

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0