Seriöst ska det vara så?!

Det finns två saker som står på min ogilla lista, högst upp på min hat lista står västtrafik, hua hua, ingen kan göra en så arg som dom.. Sedan har jag varit i kontakt med försäkringskassan idag och det gör en näst intill lika arg, måste dom vara så snorkiga/bittra/otrevliga m.m kärt barn har många namn.. Kärt å kärt men många som är beroende av dom i många anseenden.. jag försökte ringa och kolla hur det gick med mina pengar för december månad, å då sitter hon bara väldigt otrevligt å upprepar att dom har 30dagar på sig bla bla bla men 30 dagar på sig.. Suck, att inte må bra fysiskt el psykiskt å sedan behöva kämpa med ekonomin å ha det hängande över sig.. Det är la tur att dom finns på ett sätt men kan man inte säga det på ett lite trevligare sätt, jag var/är väldigt nervös för att inte få pengar alls å sedan varit hemma i 5-6v utan att få några pengar alls å nu även vara sjukskriven 50% hur ska jag få det att gå ihop? Hade ju kommit på fötter när jag började bli dålig, men men det har löst sig tillfälligt men det är inte roligt alls.. enligt pappa så kan dom inte neka mig det jag är/vbarit hemma dom kan neka mig fortsatt och det känns skönt att veta i alla fall.. Vi kom även fram till att jag ska gå till en ny läkare på en ny vårdcentral för att få hjälp, för han som skrev mitt senaste sjukintyg skrev inget bra alls, han skrev inditekt att jag var psykiskt sjuk å det är jag inte, pga. av den värk jag har å den situation det ger mig så mår jag självklart psykiskt dåligt men det vore å andra sidan väldigt konstigt annars för hur ska kroppen/hjärnan orka jobba hela tiden? det säger sig självt att det ena leder ganska lätt till det andra.. Nu är första kvällen avklarad i alla fall, det känns ok, jag saknar min son något fruktansvärt å min kärlek han är oxå på vift just nu.. Tur att man ändå har dessa killar som gör ens liv så lyckligt och meningsfullt, natti natti


Min Lilla Älskling springer å låter som en tiger!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0