Vänjer sig aldrig

Nä, man vänjer sig nog aldrig vid vid att vara utan sin Älskling varannan vecka, jag har börjat acceptera det å det är för William´s bästa klart men det är så tråkigt.. Vill ha min lilla kille gämt, denna veckan har varit så rolig å mysig så nu blir det bra ensamt.. Jobbar morgon imån med, så det blir tidigare än sovmorgon imån som jag hade hoppats på.. Gillar inte att jobba dag när jag inte har william, blir så ensamt på kvällarna men men.. ikväll har jag varit på middag ute i Lerumsskogarna, fick supergod älggryta.. i helgen har vi hittat på mycket kul, i frdagskväll var det bara mys, på lördagen bar det av mot Lerum å Vattenplatset.. där mötte vi upp mormor å hade jätte roligt med mycket bad, innan det bar av mor Lerumsskogarna å middag hos mormor å morfar åkte vi förbi och fikade hos gamelfarfar å gamelfarmor, en väldigt lyckad dag.. idag bar det av mot ubbhult å träffa Ozzy, han e så go å så fin, så idag har oxå varit hen helt kanon dagm, ville inte lämna ifrån mig honom men han var go å glad å i full gång med bilkörande hos sin pappa när jag lämnade honom så det är skönt.. Här kommer lite bilder sedan natti!


Kör båt med morfar i badkaret, ur kul!

Soffmys med mormor, det är spöken på loftet, bbuuuu

Sötaste Ozzy å William

fina Ozzy

Finaste labben!


//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0