Värdelös

Ja, just så är kännslan just nu att jag är totalt värdelös å allt känns ganska värdelöst, förutom mina två solsken klart.. Men att vara 26 el fylla 27 till sommaren å bara inte orka jobba, denna värk är hemsk.. Jag har ju alltid haft värk men det har verkligen ökat å kommit tillbaka nu trots att jag bara jobbar 50% å igår slog den till totalt, hade/har sån värk så jag inte vet vart jag skulle ta vägen, vill bara dra täcket över huvudet men det går inte det heller för det hjälper tyvärr inte.. Så nu går jag på maxdos i tabletter å det hjälper inte helt men en del klart men då kommer ju den psykiskt jobbiga oxå, vad fasen ska jag göra av mitt liv? jag har verkligen inte råd med detta.. Igår rensade jag det lilla sista i sparpengar för att kunna betala räkningar å mat det får vi köpa när försäkringskassa får tummen ur å betala, fram tills dess tror jag ja har bnågra kronor å handla mjölk för så att jag å William kan ha lite hemma.. Sedan behöver han verkligen en säng för han är för lång sör spjälsängen det går inte längre, vart ska jag få tag i dom pengarna? det var ju det som sparandet skulle gå till samt en resa till the reef i danmnark, inte till å betala räkningar.. känns så hopplöst, vill kunna ge William en framtid å mig oxå för den delen, kommer aldig ha råd å plugga som det ser ut nu, å skulle jag orka plugga? tänka att sitta på en stol en hel dag, jag som inte kan sitta på en vaderad i mer än 20min, å skiva sedan, hoppas en I-pad kan underlätta men då ska man ha pengar till den.. Måste kanske titta upp å få en inneboende för har inte råd med detta, orkar inte ha det såhär, men då ska man få någon bra oxå.. Det är inte det lättaste, mycket frågor å jag hoppas jag hittar lösningen snart för nu mår jag riktigt dåligt..

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0