Grattis Sverige

Ja el bad säger man? Hur firar man? Finns nog mängder av sett, själv har jag jobbat.. I vården gäller inte ledighet på röda dagar men mitt framtida jobb ska ta hänsyn till det tänkte jag haha mamma å pappa kommer med William senare och då blir det middag, kusin neo, min bror å sambo kommer oxå så det blir vårat firande med nära och kära kring en middag.. Något så festligt som köttfärssås å spaghetti är det som bjuds, blir prima.. Alla gillar det och det är perfekt matlådor, sedan får det bli lite glass till efterrätt.. På jobbet idag fixade vi fet jätte fint med dukningar, vin till maten å bakelser till kaffet, så det ska vara när man är gammal.. Lite vardags lyx

Hörde och såg nu när jag kom hem att dom har spelningar här i länsmansgården el. Picknickfestival hette det, jätte mysigt, synd att man jobbade

Kram

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0