Härliga midsommarhelg

Vi har haft en helt underbar midsommar, på själkvaste midsommar afton så firade vi med ett besök på 4H gården, William fick rida häst, klappa får och grisar, kolla på kaniner, fiska i fiskedamm mm. väldigt mysigt å vi hann innan regnet kom, efteråt blev det mys med lite middag å en lugn kväll för oss alla tre.. På lördagen så åkte vi till kärlekens mamma och sjösatte deras lilla båt och William fick köra lite, som han längtat efter att köra bår å så underbart lycklig han var.. På söndagen åket jag å William iväg ner till en leksaksaffär medans kärleken jobbade lite, William fick välja vad han ville å han valde... En gummiorm!! haha är det min son? så äckligt men men innan så hade han kollat på alla dessa smådjur så jag köpte dem oxå å dom blev intesanta senare så nu är han en lycklig pojk å ville ha med dom till dagis å visa pappa å självklart fick han det.. På eftermiddagen så åkte vi hem till bror å familj samt mamma å pappa som oxå var där på middag, väldigt trevligt.. En händelserik men ändå lugn utan stress helg.. Nu är vardagen igång och på ett sätt är det lite skönt.. 
 
Imån blir man ett år äldre oxå, nice! Jag å kärleken ska fira med restaurang å bio, mysigt värre, på lördag blir det firande med familj å vänner med grillning i området.. Här kommer vår härliga helg i bilder
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0