Ingen sömn här inte

Nä, William är uppe i varv efter dagis och hans pappa med sambo varit här.. Väldigt trevligt å dom hade varit i Tyskland å både jag och William fick presenter, nice! Jag ska smaka min imån hihi William är trött men han kan verkligen inte slappna av och det blir så jobbigt imån på morgonen, har varit för mycket denna veckan å inget lugn, sånna här frustrerande tillfällen så undrar man vad man gör för fel som förälder.. Att man inte kan lära sig att göra rätt men så lätt är det inte, livet är inte lika jämt å är väll lika bra att han vänjer sig från början.. Själv hade jag sett fram emot ett bad men set blir inte alltid som man tänkt sig, förhoppningsvis mycket bättre.. Känner mig fortfarande väldigt lycklig även om detta att han inte kan slappna av och somna gör mig väldigt nervös, vill inte vara s elak imån på morgonen å det är ju vi föräldrar som ska bana vägen.. Nu blir det lite soffmys, William med sin fläkt som hans pappa köpt och är väldigt nöjd med och jag kollandes på friidrott så får vi se vem som somnar först haha

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0