Sent el tidigt det är frågan

har försökt att skriva hela dagen men min app på telefonen vill inte så jag kommer inte in, mycket störande! Nu har jag kommit hem från kvällsjubbet å kollat på en film å tiden är på tok för sent, tur jag jobbar kväll imån med.. Hatar kvällsjobb, så tråkigt å dagen blir totalt förstörd, gillar inte heller att jobba helg men det är sista helgen fram till i höst å får se det som att jag får lite extra pengar i alla fall och det kommer alltid till pass.. Fick ett sms från Williams pappa i fredagskväll om at William fårr ögoninflammation, stackrn så vi får hoppas mammas Älskling blir frisk, denna veckan får jag med andra ord Vabba haha suck men men hoppas han blir frisk till onsdag då jag börjar mitt jobb igen och livet blir normalt el får lite struktur.. Sedan skanske förskolefröknarna kan sluta inte tycka om mig för att jag är så velig, inte lätt när huvudet inte är med.. jobbade på min gammla avdelning idag och ska göra även imån och jag orkar verkligen inte med det jobbet, dementa är inget för en strsstålig kvinna som jag, vilket evigt tjatande.. Skulle jag vara här i två vekor så skulle jag vara på ruta ett, nu ser jag ljuset, en dag till sedan blir det mån-fre 8-16, YES! Love it, som jag längtat, samt att jag har världens bästa Älskling vid min sida.. Kommer blir en väldigt bra sommar detta, man kan hoppas på att värmen dyker upp oxå.. Nu blir det till att krypa ner å sova så jag orkar upp till kvällsjobbet imån med haha förhoppningsvis blir det till att sova med kräleken imånkväll å på måndag dyker william upp, nice!

kram
 
Bilden är sedan ett år tillbaka, då badade vi!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken härlig bild!

2012-06-18 @ 12:35:23
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0