Tjejmiddag

Det är vad kvällen inbringar och det ska bli så kul efter en heldag i soffan.. Så jobbigt att inte kunna göra något, att sitta upp är det värsta måste ligga på sidan så blir smärtan bättre efter en stund.. Det blir gott å få lite gjort idag haha å bjuden på middag ska bli SÅ gott, länge sedan jag träffade tjejerna oxå.. Blir en kväll med god mat, mycket prat och gott vin, imån bär det av till Ullared.. Ska bli urkul å skönt att schopa lite nytt till mig och William, blir från våra semester pengar så ska välja saker med hjärnan.. Får vi se vad kroppen säger oxå, alltid intressant, är så ångestfylld inför måndag så bra att ha något att göra, kan nog hämta William på söndag hoppas jag så allt slipper hända på måndag.. Jag får kämpa för att få det att gå ihop i huvudet å kämpa för att intala mig att det går bra för det kommer det göra, känns bara så ensamt när jag vet att kärleken är borta en vecka och lite till men det kommer oxå gå bra som allt annat, jag kan göra det!! Haha

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0