Utomhusgym

Ja, nu har det anlänt till Länsmansgården.. tänker dirket på kina haha vet inte varför men det är nog bara från filmer å deras parker å tror dom har sånt där.. jätte fint å väldigt bra tänkt men mitt i området? Kunde dom inte laggt det lite vid sidan av, tränar man så vill man ju vara lite i fred i alla fall.. hatar gym med glasfönster så alla som går förbi kan kolla in, visst alla slama, välträdade har kanske inga problem med det men jag som är en tjockis är glad attt jag tagit mig dit å ska vistas bland dessa hälsosamma människor.. tycker ett utegym är en jätte bra sattsning för tyvärr är det mycket övervikt just i förortsomåderna och någon stanns måste man börja men där vet jag inte om jag tycker var så bra placering, vad tycker ni om utegym och har/hade ni använt det?

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0