Är det ok?

Morgonen började riktigt bra, kärleken åkte vid 6, sedan sov jag å William till 8, vi gjorde iordning oss å åt frukost i vår takt, ingen ide att ha brottom, vi anlände cyklandes till dagis vid 9 men där var det tomt och natt svart.. Då blir jag alltid så nervös, vad är det för dag, hur mycket är klockan, ska han vara på plats? Alla dessa frågor börjar rulla å alla svar till det, men han är inskriven från kl 8 men vi brukar alltid dyka upp mellan 8-9 tiden eftersom jag har det som jag har det och inte vill stressa om jag inte måste.. Vi ringde på båda avdelningarna, och ringde på telefon men inget svar så vi cyklade runt i området för att kolla om vi kunde hitta dom men troligtvis hade dom åkt iväg till något roligare idag med tanke på vädret för vi hittade dom inte å då kommer nästa grej, att berätta för William.. Men han tog det ganska bra och var nöjd över att köra dramaten.. Jag har fått städat, diskat och handlat trotts allt idag.. Nu är vi ute å leker på lekplatsen å allt känns bra.. Men blev lite ledsen över dagis att dom inte sagt till att dom skulle iväg så jag hade en tid å passa.. Nu kommer en vänner med sina barn å ikväll ska jag ha tuppeware party, tyvärr så är det många som inte kan pga av sjukdom/ ingen lust, men blir trevligt med dom som kommer.. Huvudsaken var ju inte att man behövde köpa något utan en trevlig kväll men partyn gör viss folk lite rädda, nu har vi köpt lite gott att bjuda på i alla fall så blir en trevlig kväll efter en trevlig jag å William dag

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0