Dark shadows

Den var helt grymt bra, Johnny Depp gjorde sitt jobb som vilsen vampyr helt grymt bra.. Jag å kärleken var å kollade på bio igår som sagt å båda var riktigt nöjda efteråt men innan hände något riktigt roligt som ingen av oss riktigt förklara haha men jag gör ett försök till återberättning: vi går ut från min port påväg mot bilen å någon gång påvägen samtidigt som jag pratar i mobilen så klämmer jag kärleken på rumpan.. Eftersom jag pratar i mobile så märker jag inte direkt men ser hur Jimmy kollar på någon bakom oss å det är jädransliv så jag vänder mig oxå om å dör står en muslimsk kvinna å gapar på sitt språk, viftar med armarna, å håller på.. Jag å kärleken reagerar men är inte helt säkra vad hon vill då vi inte fattar alls vad hon säger men ju närmare vi kommer bilen förstår vi att det är oss hon skriker å gestikulerar mot å om.. Väl i bilen så undrar vi vad vi gjort för att göra henne så upprörd för hon står fortfarande å gestikulerar å gapar på oss på andra sidan häcken som skiljer parkeringen från gångbarnan.. Så kommer vi på kan det vara att jag klämde honom på rumpan haha inte att vi gjorde något speciellt, som råhångla el något annat utan en kläm på rumpan fick den muslimska kvinnan att löpa amok.. Så roligt å så synd att man inte förstår vad hon sa för det hade varit lite intressant, kan det vara uppdrag gransknings program som fått denna kvinna att reagera såhär el gör hon så jämt? Man blir helt klart nyfiken.. Nästa gång ska jag stanna å fråga, för igår var vi bara chockade å fattade inte fören efter varför å att det måste varit vi som gjorde henne så upprörd haha idag blir det en tripp till Lerum å två vänner sedan blir det middag ikväll med ett gott gäng

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0