En pers

Jag har just varit till affären och jag är helt slut.. Så sjukt å tråkigt att det ska vara såhär, blir en kort vila innan bästa Elin kommer på middag å ikväll kommer min kära ta hand om mig.. Man undrar ibland vad man gjort för att det ska bli såhär, men så är det väll så att alla har sitt.. Igår var jag riktigt nere, har kämpat så hårt i nu 6mån för att komma tillbaka å må bra, vill jobba, gick 12000:- sist jag försökte jobba 50% nu ska jag tillbaka och jobba 100% fast jag inte vet vart/vad jag ska göra.. Är så nervös å huvudet skiftar så i värme, läkaren säger migrän å det är väll så, väldigt läskigt å det kommer när det är jobbigt.. Intalar mig själv att detta kommer gå bra och det kommer det göra, måste se det positiva, hur jobbigt det än känns så ska jag klara mig igenom denna sommar, så är det bara, det finns inga snabba vägar, livet går ut på att kämpa och få det att fungera.. Min kärlek har underlättat för mig så att jag har bil under hela veckan, han ska tyvärr iväg å jobba på sweden rock imån fram tills nästa söndag, kommer bli bra tomt nu när vi umgås så mycket men det är nog bra med lite avbrott ibland så kärleken kan växa.. Har William under veckan å jag ska jobba så vi kommer ha fullt upp å tiden kommer gå fort.. Dags att vila mitt varma huvud å ömmande rygg

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0