Jobba, med vilket jobb?

På måndag ska jag återgå till jobbet igen el jag ska infinna mig på plats kl 7, så ska jag hämta ett schema från dagverksamheten.. Har fått ett vik där på 50% under sommaren, jag har en tjänst på 100% så den lönen vill jag ha så vi får se hur jag fyller upp resten av dom 50% så jobbigt detta att inte veta.. Inte kunna planera, bli överkörd å dom kan inte sparka mig heller el jo det kan dom av medicinska skäl å det känner jag hade varit det bästa men kommunen tillåter inte det, suck, är SÅ rädd att hamna tillbaka i samma spår igen med värk å depprition.. Jag måste överleva sommaren å komma i på plugget till hösten.. Kommer jag inte in på plugget så vet jag inte vad jag gör, då rasar livet en bit kan jag säga, eller en bit, totalt skulle nog mer vara rätt benämning, så håll tummarna för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0