Mon mon

Då har man sovit hyfsat men är helt slut i huvudet, William ville gå upp 5.30 så satte på barntv å så fick han en välling å det fungerade en stund men inte tillräckligt.. Han gillar inte när jag ligger kvar å nu är en sån period då jag måste kroppen vägrar å jag kan sitta å sova nästan.. När han druckit upp vällingen å kom in till mig så fick jag till en lösning ändå, han fick titta på youtube klipp på rosa pantern som han gillar, så vi låg båda å mös i sängen, han med min telefon å var nöjd med det, å jag fick lite tid på mig å komma till liv, skönt för oss båda.. Nu ska jag fixa lite pannkakor till oss å sen får William lite kompisar över, Hampus å hans syster, mitt gudbarn Frida kommer vara här idag så deras föräldrar får lite renoveringstid hemma.. Ha det gott trotts regnet,

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0