Puzzla

Ja, puzzla kan la vara ett intresse eller? Detta tjat om att man måste ha ett intresse å jag håller med om att det är viktigt för att må bra men det är lättare sagt än gjort.. Jag har sedan jag var 15 brytt mig om dom jag haft runt mig, haft pojkvänn, djur å nu barn men barn varannan vecka vilket innebär att varannan vecka har jag väldigt mycket tid för mig, vad gör man då? Vilket fick mig att gå in i ett stort mörkt hål som jag nu kan hantera å se det positiva i att kunna bry mig om mig själv, men svårt att hitta ett intresse men puzzel å läsa böcker räcker långt till en början, samt har mina vänner en stor inverkan klart.. Jag hoppas att jag kommer in på skola å plugga till hösten så att jag kan få lite nytt i livet.. Har min älskade son å en underbar pojkvänn men detta har givit mig insikten att inse vikten av att bry sig om sig själv och ha en egen strävan å inte bara åka men någon/några/något annan för faller det faller allt, så jag hoppas på plugg å kunna känna att jag kan jobba med något jag klarar av och tycker är roligt å givande.. Viljan finns å jag hoppas kroppen oxå gör det, reaumatismen får allt se till hålla sig borta några år till tack!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0