Sahlgrenska

Ja då sitter man här på akuten, gillar inte detta alls.. Vill bli bra å börja jobba om en vecka, vi får se vad dom säger.. Det började egentligen igår men hoppades det skulle gå över inatt å det kändes lite bättre imorse men nej det var ett kämpande med att tugga.. Min högra sida har inga muskler känns det som, ögat går å stänga men det känns väldigt konstigt å har ingen kontroll riktigt.. Munnen följer inte med på högra sida å drar åt vänster när jag kniper ihop munnen, ser väldigt dumt ut.. Inget roligt dock, man tänker på strok direkt men hoppas på något annat, kärleken körde mig upp och finns nära om jag behöver honom, även mamma å pappa är nära, snart min tur, vi skrivs senare

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0