-6,5

Lördag morgon, kan inte sova längre kl är 8 å det e sovmorgon efter en vecka med William.. Saknar honom redan men har fullt upp nu i veckan så den går nog fort.. Var på gymmet igår och vägde mig -1/2 kg på en vecka, nu är det en mer lagom takt men nu äter jag inte pulver längre heller, känns så bra.. Vill gå ner men långsamt så man hinner vänja sig å nu börjar jag få ihop en vardag å det känns skönt.. Skulle det vara så att det blir -1kg i månaden så är det oxå bra, huvudsaken är att det går åt rätt håll.. Jag har ändå 25kg jag ska gå ner å jag vill inte tappa focus el motivationen.. Det tråkiga är att brösten försvinner, det har redan börjat, å det kommer jag sörja.. Kanske måste önska mig nya nästa jul om det går åt detta hållet haha idag ska jag städa bilen på insidan, skadan. Shopa ett extra sett grejer till Frasse så han kan vara hos Jimmy oxå eftersom han ska med på båten senare så måste han vänja sig vid att åka med så det får han göra.. Sedan är det mer plugg och städ på hemmaplan så får vi se vad som händer ikväll..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0