Mitt i veckan

Nu är vi mitt i veckan, ligger i soffan med Frasse i knät.. Han är helt underbar katt som passar perfekt in i vår fantastiska lilla familj.. Fullt ös en stund sedan är det sova en längre stund haha skolan går bra, har precis skrivit färdigt en grupp uppgift så nu är det två seminarium kvar och sedan en jätte uppgift att skriva.. Känns skönt att ha det under kontroll men det kommer säker något drastiskt snart.. Måste även passa på att hylla filmen Rock of ages, grymt bra, rolig å fantastiskt bra musik i denna humoristiska/romantiska komedi, tummen upp!
Frasse har även gjort att ångesten när William är borta blivit bättre, så skönt.. Saknar William något så fruktansvärt mycket men skönt att slippa ångesten över det.. Till helgen flyger vi till Sundsvall, tyvärr verkar det som älsklingen inte kan följa med, känns ledsamt men så är det ibland så det blir jag å William som ska flyga.. William har längtat så så det blir roligt men utan älsklingen så är jag nervös.. Blir säker kanon bra med flyget, där uppe kommer vi få det riktigt roligt! Ser jag fram emot.. Mormor, bor här med Frasse under tiden så behöver inte han vara ensam, blir bra!! Nu har jag även julpyntat å det är SÅ mysigt verkligen, höjer stämningen här hemma! Ha det gott trotts regnet

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0