Hihi

Vilken underbar text igår, hade tagit sömntablett för att kunna sova å oj vad trött jag blev fort å det märks hihi sjukt vad effektiva dom är på mig..
Att ha depprition i sett mörka är inte konstigt, brukar tyvärr ha det denna tiden men det kanna bra.. Jag tror psykbrytet jag hade i torsdags hjälpte haha det är hemskt när hjärnan står å tuggar svart å man samtidigt är realistisk å possitivt men dom tankarna överskrider inte det dåliga, negativiteten äter bara upp dig., jag har det yHur bra som hälst med allt runt mig men så kommer det en händelse som man inte kan hantera, sjukt å pang så blir hjärnan svart.. Som tur har jag väldens bästa, förstående och omhändertagande pojkvän som kan prata mig i fas, jag har så tur! Man kan inte vara mer lyckligt lottad än jag, jag har två killar i mitt liv som gör mig till världens lyckligaste!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0